Interia poleca: Pasjonaci

Informacja Prasowa - 16.07.2020
75

Interia poleca: Pasjonaci

Interia poleca: Pasjonaci

Portal rozpoczyna niebanalną akcję, która przybliży czytelnikom pracowników Interii, prezentując ich pasje i hobby. Pierwsze materiały ukażą się już w najbliższą sobotę i niedzielę.

„Interia Pasjonaci” to cykl, w którym będą publikowane wizytówki pracowników Interii. Ludzie Interii przedstawią się czytelnikom portalu poprzez swoje zainteresowania, które zilustrują materiałami opublikowanymi w jubileuszowym magazynie 20lat.interia.pl.

W Interii pracuje blisko 400 osób. To ludzie odpowiedzialni nie tylko za tworzenie i redagowanie informacji, czy wydawanie portalu, ale także informatycy, opiekunowie serwisu pocztowego, ludzie, którzy kreują kampanie reklamowe, pozyskują nowych klientów, moderują dyskusje, rekrutują pracowników, czy dbają o bezpieczeństwo danych. Bez nich funkcjonowanie tak złożonego organizmu byłoby niemożliwie. To oni współtworzą portal, a efekty ich pracy co miesiąc docenia około 19 milionów użytkowników, czyli niemal 70% polskich internautów.

Oprócz profesjonalizmu i zaangażowania dla Interii, łączy ich także oddanie swoim pasjom. Dlatego warto, aby czytelnicy Interii poznali bliżej osoby, które każdego dnia dostarczają im wiadomości, porad i rozrywki.

Na sukces Interii, która od 20 lat współtworzy polski internet, składa się zaangażowanie i kreatywność naszych koleżanek i kolegów. To świetni ludzie w pracy i poza firmą. Ich pasje mogą być inspirujące, a ich rady bardzo przydatne – mówi Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii.

Pierwsze materiały, prezentujące dziennikarzy Weronikę Piwowarczyk i Tomasza Baniaka, ukażą się już w najbliższy weekend, czyli 18 i 19 lipca br. i będą dotyczyć odpowiednio pasji kynologicznej oraz zamiłowania do oglądania świata z lotu ptaka za pośrednictwem drona.

W akcji uczestniczą pracownicy i współpracownicy z różnych działów Interii. Pasje mogą opisywać, filmować, prezentować za pomocą zdjęć lub grafik. W kwestii wyboru tematyki i formy mają całkowitą dowolność, co zaowocuje wieloma nietuzinkowymi publikacjami o sportach rowerowych, pasjach turystycznych czy kulinarnych, zainteresowaniu historią i fotografią, czy np. renowacją mebli z okresu PRL-u. Materiały będą publikowane w każdą sobotę w jubileuszowym magazynie specjalnym uruchomionym z okazji 20-lecia portalu. Akcji towarzyszyć będzie także kampania promocyjna w radio RMF FM oraz kampania autopromocja na stronie głównej portalu i w pozostałych serwisach Interii.

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...