Nowa linia – Lovela Family

Informacja Prasowa - 01.07.2020
240

Nowa linia - Lovela Family

Lovela, numer 1 wśród najczęściej wybieranych produktów do prania ubranek dziecięcych, rozszerza portfolio o nową linię Lovela Family, która zadba o wrażliwą skórę  i skutecznie dopierze ubrania całej rodziny. W środę, 1 lipca rusza nowa kampania marki Reckitt Benckiser Lovela wprowadzająca na rynek hipoalergiczne środki piorące Lovela Family, opracowane z myślą o wrażliwej skórze dzieci powyżej pierwszego roku życia i dorosłych. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja Havas Warsaw. Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą telewizję, punkty sprzedaży oraz Internet.

Nowa linia Lovela Family to przebadane dermatologicznie, delikatne środki piorące niepodrażniające skóry, których formuła została wzbogacona o aktywne składniki skutecznie dopierające ubrania dzieci
i dorosłych.

Grupą docelową są matki dzieci w wieku 1+, które obserwują intensywny rozwój swojego maluszka, jednocześnie mając świadomość, jak delikatna i wrażliwa jest nadal jego skóra, ale także mamy starszych dzieci i osoby borykające się z problemem wrażliwej skóry, ze skłonnością do alergii lub chorujące na AZS.

„Jak pokazują badania, z wrażliwością skóry mierzy się już co druga polska rodzina. 8 na 10 matek potwierdza, że w ich rodzinie jest co najmniej jedna osoba o wrażliwej skórze, a jako jeden z powodów podrażnień wymieniają użycie tradycyjnych środków piorących – mówi Weronika Dąbrowska, brand manager w firmie Reckitt Benckiser.

Jak zapewniają ankietowane osoby, do prania odzieży dorosłych sięgają po tradycyjne detergenty, a mając świadomość specjalnych potrzeb, jakie ma skóra maleńkiego dziecka – ubrania dziecięce piorą osobno,
w łagodniejszych środkach.

Jednocześnie – dla własnego komfortu i oszczędności czasu kobiety chętnie wstawiałyby jedno pranie dla całej rodziny, bez rozdzielania na ubrania dzieci i dorosłych.

Lovela Family to odpowiedź na tę potrzebę – pozwala w jednym praniu, efektywnie doprać małe i duże ubrania, chroniąc skórę lepiej, niż inne detergenty do prania.

Link do 30” spotu TV: https://youtu.be/zMpxiQyLGbw

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...