#WSTRONĘSŁOŃCA

Informacja Prasowa - 15.05.2020
17

#WSTRONĘSŁOŃCA

#WSTRONĘSŁOŃCA

YOPE to nie tylko produkty – to filozofia świadomego życia – z troską o siebie, o bliskie nam osoby, o naszą społeczność i o planetę, na której żyjemy. Tę filozofię znajdziecie nie tylko w naszych produktach ale też w naszych działaniach! Najnowsza kampania marki YOPE #wstronęsłońca, promuje trzy nowe serie kosmetyków.

Ta kampania powstawała w trudnym dla nas wszystkich momencie odosobnienia. Chcieliśmy powiedzieć ludziom coś optymistycznego, namówić, żeby patrzyli w dobrą stronę. Byliśmy wszyscy zamknięci i w niepewności, co nas czeka, a w wiosennym słońcu natura budziła się do życia. Chcieliśmy skierować myślenie i emocje ludzi właśnie w tę stronę – w stronę tych  małych rzeczy, które cieszą. Jak to, że świeci słońce. Stąd hasło #wstronęsłońca.” – opowiada współwłaścicielka marki Karolina Kuklińska-Kosowicz.

„Do współpracy zaprosiliśmy Zuzę Krajewską – niezwykle utalentowaną kobietę, artystkę, fotografkę. Jest moją przyjaciółką od lat i rozumiemy się doskonale pod względem estetycznym. Łączy nas wrażliwość. Zuza potrafi w odważny sposób podchodzić do nieoczywistych tematów. Dlatego spodobał jej się pomysł, by razem z nami w tym trudnym czasie stworzyć formę, która sprawi, że ludziom zrobi się choć trochę lepiej i radośniej. W swoich zdjęciach doskonale oddała klimat naszej kampanii #wstronęsłońca.” – podkreśla Karolina.

Zuza Krajewska o pracy dla YOPE: “To była najprzyjemniejsza sesja wiosny. Delikatna i pełna letniego, słonecznego światła. Zrobiłyśmy ją z Anią Szczęsny w warunkach domowych, popijając kawę, żartując i używając pięknie pachnących kosmetyków. Kobieca czułość w czasach izolacji. Myślę, że ta odrobina ciepła i komfortu jest nam teraz bardzo potrzebna. Pójdźmy wszyscy w stronę słońca! Oczywiście rozsądnie i uważając na siebie nawzajem.”

Fotograficzna interpretacja hasła #wstronęsłońca, przygotowana przez Zuzę Krajewską, to inspirujący element komunikacji na kanałach social media @yoap_soap.

Trzy nowe serie kosmetyków zaskakują świeżością kultowych zapachów w niebanalnych duetach: Bez i wanilia, Mandarynka i malina oraz Rabarbar i róża. Każda z linii zawiera dobrze znane i lubiane klasyki YOPE, niezastąpione w codziennej pielęgnacji: mydło do rąk, żel pod prysznic, balsam do ciała oraz krem do rąk. To dzięki nim najzwyklejsze codzienne czynności stają się niezwykłym rytuałem, który dodaje energii i uwalnia pokłady dobrego nastroju.

Wyjątkowe fotografie Zuzy Krajewskiej dla YOPE są dostępne do pobrania tutaj.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...