Joanna Łazarewicz dołącza do Science PR

Informacja Prasowa - 20.04.2020
273

Joanna Łazarewicz dołącza do Science PR

W marcu do zespołu Science PR dołączyła Joanna Łazarewicz. Jako senior manager będzie odpowiadać za prowadzenie klientów firmy i udział w procesach sprzedażowych.  

Joanna Łazarewicz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w planowaniu i realizacji działań z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz projektów realizowanych w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Przez wiele lat związana z firmą doradczą Lighthouse Consultants (2005-2018). Koordynowała obsługę projektów m.in. dla innogy Polska, TEVA, Dr.Oetker, Storck, Atlas Estates, Robert Bosch. Odpowiadała również za organizację wydarzeń specjalnych dla branży medialnej: Forbes, Newsweek, Dziennik Gazeta Prawna oraz Puls Biznesu. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji Spin Communications w 2003 roku.

Joanna Łazarewicz przez ostatni rok była związana z agencją Compass PR, gdzie odpowiadała m.in. za projekty dla firm farmaceutycznych Pfizer oraz Sanofi-Aventis. W latach 2011-2020 odpowiadała za prowadzenie biura organizacyjnego projektu edukacyjnego Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha dla firmy Robert Bosch wyróżnionego w latach 2014 i 2015 przez kapitułę Konkursu Kampania Społeczna Roku.

Łazarewicz jest absolwentką wydziału handlu zagranicznego Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie, wydziału ekonomii SGGW oraz ESITPA w Rouen, Francja.

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...