Hand Made wspiera wprowadzenie nowych produktów marki BRITA

Informacja Prasowa - 28.02.2020
281

Hand Made wspiera wprowadzenie nowych produktów marki BRITA

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i strategię komunikacji dla dwóch nowych wkładów filtrujących marki BRITA.
Hand Made stworzyła graficzny motyw przewodni dla produktów MAXTRA+ Pure Performance oraz MAXTRA+ Hard Water Expert.
„W projektach graficznych wykorzystaliśmy motyw kropli wody. Nowe wkłady filtrujące ułożyliśmy na kręgach, które powstają po rozprysku spadającej kropli. Chcieliśmy tym samym wskazać na przeznaczenie produktów, które oczyszczają i zmiękczają wodę. Kręgi robią się coraz jaśniejsze, a ich kolorystyka nawiązuje do kolorów filtrów – pomarańczowy dla MAXTRA+ Hard Water i turkus dla MAXTRA+ Pure Performance” – mówi Dominik Krupczak, Art Director w Hand Made.
Wkład MAXTRA+ Pure Performance polecany jest osobom, którym zależy na prawidłowym nawodnieniu organizmu, jednocześnie szukającym alternatywnych, do wody butelkowanej, sposobów na pozyskanie czystej i smacznej wody. Claim: „Znamy metodę… na czystszą wodę!” podkreśla skuteczność filtra w zapewnieniu czystej i smacznej wody. Drugi wkład, który wchodzi równolegle na rynek, to MAXTRA+ Hard Water Expert. Przy użyciu hasła „Twarde dowody… na miękkość wody!” położony został nacisk na jego największą zaletę, czyli doskonałą redukcję twardości wody – aż o 50%  w porównaniu do MAXTRA+ Pure Performance.
W ramach współpracy Hand Made odpowiada za key visuale produktów oraz materiały promocyjne, w tym animacje, landing page w dwóch wariantach oraz POS’y.

Comments

comments

281
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...