#MyWólczanka – Klienci Wólczanki twarzami kampanii Wiosna 2020

Informacja Prasowa - 20.02.2020
216

#MyWólczanka - Klienci Wólczanki twarzami kampanii Wiosna 2020

Przeskalowane i drobne, romantyczne vs. nowoczesne, egzotyczne lub te dobrze nam znane – wiosna w Wólczance zapowiada się wyjątkowo kwieciście. Motywy kwiatowe przewijające się na koszulach i akcesoriach swoje przedłużenie znalazły również w sesji wizerunkowej, która będzie stanowiła oś działań marketingowych w sezonie Wiosna 2020.

Twarzami kampanii #MY Wólczanka zostali Klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów, ale przede wszystkim sympatia, jaką każdy z nich żywi w stosunku do marki. Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna i każda zasługuje na opowiedzenie. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim:

Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody.

Łączą uśmiech i koszule Wólczanka.

Wólczanka to My.

Wólczanka to Ty.

Comments

comments

216
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...