Polski start-up BRIGHTALIGN z nową identyfikacją

Informacja Prasowa - 11.02.2020
105

Polski start-up BRIGHTALIGN z nową identyfikacją

BRIGHTALIGN rozpoczyna rok 2020 wielkimi zmianami – nowa identyfikacja wizualna marki, zmiana podejścia do współpracy oraz wizerunku firmy. To wszystko po to, aby spełnić oczekiwania nie tylko bezpośrednich odbiorców oferowanych usług – lekarzy stomatologów oraz ortodontów, ale przede wszystkim użytkowników nakładek, czyli konsumentów.

Nowoczesna identyfikacja wizualna ma odpowiadać charakterystyce głównego oferowanego przez firmę produktu – nakładkom ortodontycznym (alignerom). Transparentne alignery służą do prostowania zębów, korekty ich ustawienia oraz wybielania – taka jest także nowa estetyka marki. Czystość, prostota oraz funkcjonalność.

Robert Michalik, Prezes Zarządu BRIGHTALIGN, tak komentuje zmianę:

„Chcemy dać lekarzom i pacjentom produkt i narzędzie dopasowane do ich potrzeb – zarówno funkcjonalnie, jak i estetycznie. Za tym idzie także zapewnienie, że wszystko co robimy, jest dopracowane pod kątem wizualnym i formalnym, a wszystkie procedury, dokumenty oraz obsługa – dokładnie tak, jak nasz produkt”.

 

Nowe pozycjonowanie, logo i sposób prezentacji materiałów graficznych zostały już wprowadzone w mediach społecznościowych marki. Wkrótce zostanie uruchomiony serwis internetowy w nowej szacie graficznej. Wiosną br. marka planuje zakończyć pełen proces rebrandingowy we wszystkich aspektach działalności.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...