Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Informacja Prasowa - 30.01.2020
103

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br.

Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu Saint-Gobain. Firma tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych. Zarówno Icon Strategies, jak i Saint-Gobain na tym etapie nie zdradzają szczegółów projektu.

– Na tę chwilę mogę powiedzieć, że inicjatywa będzie skupiona wokół problemu, który dotyczy nas wszystkich – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach, w których pracujemy, czy środkach transportu i będzie miała na celu podniesienie świadomości w tym obszarze – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Współpraca Icon Strategies z Saint-Gobain potrwa do końca maja br. Zespół kierowany przez Michała Sobiłę, dyrektora zarządzającego, jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych. Wesprze też firmę w organizacji konferencji w ramach projektu i w ramach współpracy z influencerami.

Agencja została wybrana do jego realizacji w drodze konkursu ofert.

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...