Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów

Informacja Prasowa - 16.01.2020
298

Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów

Połączenie działów ma na celu m.in. tworzenie nowatorskich i jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań dla klientów. Na czele nowopowstałego teamu stanął Paweł Jóźwik.

Dziś trudno mówić o tworzeniu strategii marki czy strategii komunikacji bez zaplanowanych działań mediowych. Dlatego też agencja Schulz brand friendly w innowacyjny sposób połączyła ze sobą dwa działy – strategię oraz media. Ta zmiana ma na celu uspójnienie tworzonych dla klientów strategii, planowanie i realizację nowatorskich rozwiązań oraz rozwój kompetencji członków zespołu. Dział strategii odegra również istotną rolę w działaniach new businessowych oraz rozpocznie wewnętrzny projekt edukacyjny dla pracowników. Efektem pracy nowopowstałego działu będą projekty łączące strategiczną wizję z kreatywnym myśleniem oraz technologicznym podejściem i narzędziowymi rozwiązaniami.

Na czele działu strategii w nowym wydaniu stanie Paweł Jóźwik, który do tej pory obejmował stanowisko Digital Strategist, pracując dla takich marek jak Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska czy Kaufland. Na co dzień projektuje strategie komunikacji marek w internecie, zajmuje się planowaniem mediów, kampaniami marketingowymi i analizą działań. Z projektami digitalowymi w branży związany jest od 7 lat. W przeszłości koordynował pracę działów social media i performance marketing, a od 3 lat prowadzi również zajęcia dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Jako nowy dział strategii stoimy przed wieloma ekscytującymi wyzwaniami.Dzisiejszy strateg nie tylko powinien nadążać za trendami w marketingu, ale i mieć ambicje je kreować oraz przekonywać do nich pozostałe osoby. Musi działać w symbiozie z pozostałymi działami agencji i dostarczać rozwiązania w przypadku napotkanych problemów. Powinien mieć także wpływ na klienta, wspomagać dział sprzedaży oraz kształcić pracowników. Żeby spełniać te cele, strategia chce stać się centrum operacyjnym. Miejscem, w którym technologia i narzędziowe podejście stykają się ze strategiczną wizją, kreatywnym myśleniem i planowaniem działań w szerszej perspektywie. To będzie wymagało od nas połączenia umiejętności specjalistycznych z interdyscyplinarnym myśleniem. Takie projektowanie działań taktycznych ma prowadzić do spójnej, nowoczesnej, a więc i wielokanałowej komunikacji marki, która nie jest oderwana od świata konsumenta– mówi Paweł Jóźwik.

Dział strategii rozpoczął już pracę w nowych obszarach, tworząc projekty m.in. dla marki Kaufland. Zmiany przełożyły się na realizację bardzo spójnych i skutecznych działań. Kolejne efekty będzie można zaobserwować w najbliższym czasie.

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...