Horeca Group wygrywa przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperados w 2020 roku

Informacja Prasowa - 13.12.2019
164

Horeca Group wygrywa przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperados w 2020 roku

Celem przetargu było wybranie dostawcy stref sprzedażowych na festiwale i eventy na sezon 2020. Głównym zadaniem dla agencji było budowanie jeszcze silniejszych relacji z odbiorcami, poprzez zwiększenie widoczności marki na największych festiwalach w Polsce. Horeca Group przedstawiła najbardziej spójną, osadzoną w trendach i przemyślaną modułową konstrukcję, która daje możliwość egzekucji w zróżnicowanych przestrzeniach i warunkach.

2020 będzie kolejnym rokiem współpracy Desperados i Horeca Group. Sześć lat temu firma zaprojektowała i zrealizowała projekt stref sprzedażowych, których Desperados używał przez kolejne lata. Kontenerowe konstrukcje, w niemalże niezmienionej formie, obecne były na festiwalach i imprezach w całej Polsce. W odpowiedzi na brief Horeca Group postawiła na projekt strefy zwiększającej widoczność marki oraz doświadczenie odbiorcy.

– W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne – mówi Yaga Widera, head of creative Horeca Group – Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 roku.

 

 

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...