Burger King przedstawia: Rebel Whopper – 100 % Whopper, 0 % wołowiny

Informacja Prasowa - 12.11.2019
85

Burger King przedstawia: Rebel Whopper - 100 % Whopper, 0 % wołowiny

Rozpoczęła się największa premiera w historii marki Burger King. We wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce, wylądował dziś Rebel Whopper – pierwszy burger z roślinnym patty.

Rebel Whopper to 100-procentowy Whopper. Od kultowego burgera różni się jedynie tym, że ma w sobie 0 proc. wołowiny. Została zastąpiona roślinnym patty, przy czym nie zrezygnowano ze smaku, który miłośnicy Burger King znają i kochają. Soczyste, grillowane na prawdziwym ogniu, roślinne patty w bułce, serwowane ze świeżo pokrojonymi pomidorami, sałatą, kremowym majonezem, keczupem oraz piklami i pokrojoną w plasterki cebulą. Z sukcesem wprowadzono go już w USA i Szwecji, co zachęciło Burger King, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom miłośników burgerów w innych krajach. Tym samym Burger King jest największą siecią restauracji typu Quick Service Restaurant w Europie, oferującą burgery z roślinnym patty – od 12 listopada są dostępne w menu ponad 2500 lokali.

Recepturę roślinnego patty Burger King opracował z uznaną marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. – Jesteśmy przekonani, że Rebel Whopper to alternatywa, na którą czekali wszyscy miłośnicy kultowego Whoppera – podkreśla David Shear, prezes Burger King EMEA, komentując historyczny przełom w sieci. – Jestem niezmiernie podekscytowany, że daliśmy Gościom naszych restauracji możliwość spróbowania Rebel Whoppera. Sami będą mogli ocenić czy czuć jakąkolwiek różnicę!

Również Jaap Korteweg, założyciel The Vegetarian Butcher jest zadowolony z efektu współpracy z Burger King: – Praca nad Rebel Whopperem była dla nas niesamowitym doświadczeniem. Nie możemy się doczekać chwili, aż wszyscy Goście Burger King będą się mogli cieszyć jego smakiem.

Alternatywa dla klasycznego Whoppera z pewnością zasmakuje zarówno wiernym fanom burgera, jak i odkrywcom nowych smaków, w tym zwolennikom bezmięsnego jedzenia.

Założona w 1954 roku marka Burger King jest drugą co do wielkości siecią Quick Service Restaurant na świecie. Jej sztandarowym produktem jest Whopper. Obecnie ma ponad 17 800 restauracji w ponad 100 krajach – w Polsce działają w sumie 64.

The Vegetarian Butcher założył Jaap Korteweg, rolnik od dziewięciu pokoleń i prawdziwy miłośnik mięsa, który ze względu na epidemię świńskiej grypy, zdecydował się przejść na wegetarianizm. Firmę uruchomił, by zaspokoić własne zapotrzebowanie na wysokiej jakości „mięsne” produkty pochodzenia roślinnego. Wraz z grupą pasjonatów, ma ambicję zostać największą dostawcą bezmięsnych zamienników na świecie. TVB oferuje szeroką gamę produktów, by miłośnicy mięsa nie musieli drastycznie rezygnować ze swoich przyzwyczajeń. Obecnie produkuje białka pochodzenia roślinnego, które konkurują z mięsem zwierzęcym pod względem smaku, konsystencji i wartości odżywczych. Ich jakość doceniły już uznane międzynarodowe autorytety, w tym jury złożone z rzeźników, dziennikarzy kulinarnych i gwiazd Michelin. Produkty TVB sprzedawane przez 4 tys. partnerów w 17 krajach. Więcej informacji www.TheVegetarianButcher.com

Nowość Burger King w Polsce wspiera w social mediach agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

BK_FB_Rebel_Whopper_1211.jpg

Comments

comments

85
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...