Polskie agencje z nagrodami w konkursie Golden Drum 2019

Informacja Prasowa - 21.10.2019
251

Polskie agencje z nagrodami w konkursie Golden Drum 2019

18 października 2019 roku odbyła się ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM. W 26. edycji festiwalu polskie agencje otrzymały 21 nominacje i 11 nagród. 

Projekt agencji VMLY&R „Ostatni Twój Weekend” realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard został doceniony przez jury konkursu Golden Drum i otrzymał Grand Prix w kategorii Print oraz dwie srebrne nagrody w kategoriach: Content oraz Social Good.

 

Agencja Change Serviceplan została wyróżniona w kategorii Craft (Best Direction) za projekt „You Lose When You Overpay” dla serwisu dla graczy G2A. Również za tą kampanię agencja otrzymała dwie statuetki Silver Drum w kategoriach Craft (Best Cinematography) i Film (Retil & Plublic services).

W kategorii OOH (Retail & Public Services) została wyróżniona agencja DDB Warsaw za kampanię „Wejdź do śnieżnej kuli” na rzecz McDonald’s Polska.

Z kolei agencja Digitas Poland otrzymała trzy nagrody za kampanię „Facing emotions” dla marki Huawei. Golden Drum w kategorii Digital & Mobile (Interactive tools and other digital solutions) i Silver Drum w kategoriach Audio (Social good) oraz Craft (Best use of technology).

Agencja Gong Gliwice otrzymała Silver Drum w kategorii OOH (Food & Drink) za kampanię „Winda” dla marki Tyskie.

 

Wszystkie nagrody można znaleźć pod tym linkiem.

 

 

Comments

comments

251
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...