Yared Shegumo w kampanii WP

Informacja Prasowa - 14.07.2016
76

Bohaterem nowej odsłony kampanii WP jest maratończyk Yared Shegumo

Wirtualna Polska rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej „#dziejesiewpolsce”. Jej bohaterem został reprezentant Polski w maratonie – Yared Shegumo. Kampania ma wymiar społeczny – zwraca uwagę na tematykę uchodźców i humanizmu. 

Ogólnopolska kampania z udziałem maratończyka Yareda Shegumo wystartowała 8 lipca. Swoim zasięgiem obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat oraz ponad 50 stacji tematycznych), radio (największe stacje) i Internet (Grupa Wirtualna Polska, YouTube, Ipla, Serwisy Polsatu. Ponadto przekaz trafi na ekrany LCD w placówkach służby zdrowia, ramki w wagonach metra w Warszawie, do kin (Helios, Cinema City, Multikino) i prasy (m.in. „Polityka”, „Focus”).

Celem tej odsłony kampanii Grupy Wirtualna Polska jest wywołanie dyskusji społecznej o tolerancji wobec obcokrajowców i uwrażliwienie Polaków. Wykorzystanie sportu i pozytywnych emocji, które ze sobą niesie, stanowi bardzo dobry kontekst, aby zjednoczyć wszystkich Polaków. Nieprzypadkowy jest zatem wybór bohatera kampanii – Etiopczyka Yareda Shegumo, który do Polski przyjechał w wieku 16 lat z kraju ogarniętego wojną, dziś chce zdobywać medale dla biało-czerwonych.

Historia Yareda Shegumo jest idealnym przykładem, jak wiele przeciwności musiał pokonać i jaką determinacją wykazał się w spełnianiu swoich sportowych marzeń. Wszystko udało się dzięki temu, że Polacy, których spotkał na swojej drodze, wyciągnęli do niego pomocną dłoń. Pierwsze komentarze są pozytywne – odbiorcy kampanii entuzjastycznie odnoszą się do obcokrajowców, deklarując solidarność i doping podczas igrzysk w Brazylii.

Redakcja WP przeprowadziła ze Yaredem Shegumo specjalny wywiad, który można przeczytać >>> TUTAJ

Key visual nowej odsłony kampanii WP

Key visual nowej odsłony kampanii WP

Kampania promowana jest spotem telewizyjnym i radiowym:

 

Oprócz Yareda, redakcja WP zaprezentowała w swoich materiałach innych obcokrajowców, którzy zdecydowali się reprezentować Polskę na igrzyskach w Rio de Janeiro. Są to m.in siatkarz z Kuby – Wilfredo Leon, chiński tenisista stołowy  Wang Zeng Yi czy  Mamed Chalidow – Czeczen, zawodnik MMA.

Kampania z udziałem sportowca potrwa do 26 lipca. Jej realizację wspierają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa i Zenith.

Comments

comments

76
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...