Właściciel marki DayUp nowym klientem domu mediowego Codemedia

Informacja Prasowa - 02.09.2019
268

Właściciel marki DayUp nowym klientem domu mediowego Codemedia

DayUp – lifestylowa marka przekąsek składających się wyłącznie z naturalnych składników rusza z kolejną promocją w telewizji. Jej obecność przy starannie wybranych programach zapewnił dom mediowy Codemedia.

 

DayUp to marka należąca do firmy Arteta, innowatora na rynku spożywczym.

Marka po raz kolejny postawiła na obecność w telewizji. Produkty DayUp pojawią się na głównych antenach TVP i TVN. Billboardów sponsorskich nie zabraknie również na takich kanałach tematycznych jak np. TVN7, TTV, TVP ABC, TVP SERIALE oraz tych znajdujących się w portfolio Polsatu. Zaplanowanie i zakup kampanii właściciel marki – Arteta – zdecydował się powierzyć tym razem domowi mediowemu Codemedia.

 

Materiały reklamowe będą również towarzyszyć wybranym serialom, w tym „Na Wspólnej” czy „Barwy Szczęścia” oraz programom śniadaniowym. Wszystkie te działania zagwarantują produktom DayUp precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, wzrost świadomości, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki.

 

Komunikacja opiera się na 8 sekundowych billboardach przedstawiających różne produkty marki wpisujące się w styl życia swoich konsumentów. Kampania potrwa do końca września br. Za kreacje odpowiada agencja reklamowa Brasil.

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...