Rusza nowa kampania Żabki i Black z Mikem Tysonem

Informacja Prasowa - 29.08.2019
265

Rusza nowa kampania Żabki i Black z Mikem Tysonem

Wyjątkowa wspólna akcja Blacka i Żabki już od 28 sierpnia w TV.

Żabka i FoodCare opracowały wyjątkową kampanię reklamową z wykorzystaniem ambasadora marki Black. Mike Tyson świetnie wpisał się w Żabkową konwencję spotów, wcielając się w rolę klienta.

Spot jest kontynuacją platformy kreatywnej Żabki, która z sukcesem buduje markę tej sieci. Kampanii towarzyszą aktywności promocyjne w sklepach Żabka na największym produkcie Black Classic 250 ml oraz nowości lidera rynku energetyków – formacie 500 ml.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja PZL.

 

 

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...