Jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku na TikTok

Informacja Prasowa - 01.08.2019
136

Jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku na TikTok

200 milionów pobrań w pierwszym kwartale tego roku i jeszcze więcej wszystkich użytkowników – aplikacja TikTok cieszy się ogromnym uznaniem młodzieży na całym świecie. Agencja GetHero przy współpracy z agencją VML wykorzystały jej potencjał, aby wspólnie zrealizować jedną z pierwszych na świecie kampanię reklamową dla banku za pośrednictwem TikTok.

– Stale rosnąca wśród nastolatków popularność aplikacji TikTok uczyniła z niej jedno z najlepszych narzędzi, które pozwala na dotarcie do młodzieży. Doskonale znamy jej potencjał. Dlatego wybraliśmy tę platformę, aby skutecznie wzmocnić promocję kont przeznaczonych dla młodych, oferowanych przez naszego klienta, mBank. Kampanię realizowaliśmy we współpracy z agencją VML – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.

Do kampanii zostali zaangażowanie doskonale znani użytkownikom aplikacji twórcy internetowi – Marlena SojkaKoba NorekPatrycja WideraKamelemonaColorowyyKompleksiara. W ramach promocji influencerzy na swoich kanałach komunikacyjnych opublikowali krótkie materiały wideo, które nawiązywały do korzyści płynących z usług oferowanych przez mBank.

GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem TikTok i YouTube, tworzeniem treści wideo. MeetUp®, czyli największego w Polsce spotkania influencerów z ich fanami również jest organizowany przez agencję z Wrocławia.

 

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...