Małgorzata Lubelska rezygnuje z funkcji Dyrektora Marketingu i członka Zarządu Grupy Żywiec

Informacja Prasowa - 24.07.2019
202

Małgorzata Lubelska rezygnuje z funkcji Dyrektora Marketingu i członka Zarządu Grupy Żywiec

Małgorzata Lubelska złożyła rezygnację z funkcji Dyrektora Marketingu i członka Zarządu Grupy Żywiec co jest związane z realizacją przez nią kolejnych planów zawodowych.  Wkrótce obejmie funkcję Senior Director Global International Brands w Grupie HEINEKEN.

Małgorzata Lubelska objęła Stanowisko Dyrektora ds. Marketingu i członka Zarządu Grupy  Żywiec S.A. w 2011 roku. W tym czasie opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową portfela marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych i zysku oraz umożliwiła osiągnięcie przez Grupę Żywiec pozycji lidera rosnących kategorii jak premium, piwne specjalności, piwa smakowe i bezalkoholowe. Za swoje skuteczne przywództwo i sukcesy na polu marketingowym Małgorzata Lubelska otrzymała prestiżowe nagrody branży marketingowej w Polsce (CMO roku w 2015 i 2018; Ad Marketer Roku w 2018) oraz Global Courage Award Grupy HEINEKEN.

Przed dołączeniem do Grupy Żywiec S.A. pani Małgorzata Lubelska przez kilkanaście lat zajmowała kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co – dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, następnie Dyrektora Marketingu Frito Lay w Rosji. Od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co.

 

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...