Grupa Walk rozbudowuje dział New Business

Informacja Prasowa - 23.07.2019
231

Grupa Walk rozbudowuje dział New Business

Walk rozbudowuje dział New Business. Dołączyły do niego kolejne dwie osoby. Michał Chruściel – New Business Manager oraz Natalia Wierzejska – New Business Assistant będą wspierać działania Walk w pozyskiwaniu nowych klientów. To naturalny krok w rozwoju Grupy, która stawia na łączenie kompetencji spółek.

Michał Chruściel doświadczenie zawodowe jako new business manager zdobywał w agencjach digitalowych, takich jak ClickAd i Mobime Lead Generation. Przed dołączeniem do Walk odpowiadał m.in. za sprzedaż kampanii online związanych z branżą e-commerce. Michał Chruściel będzie odpowiadał za posykiwanie nowego biznesu dla wszystkich spółek z Grupy Walk.

Natalia Wierzejska z marketingiem związana jest od 3 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie KOI Capital, Prestige Capital oraz Innova Group. W Walk będzie odpowiedzialna za wsparcie działu New Business w poszukiwaniu nowych szans sprzedaży usług oferowanych przez Grupę, jak również samodzielne pozyskiwanie nowego biznesu.

Walk wierzy, że na styku różnych kompetencji powstają najlepsze kampanie. Dlatego też zakłada częstsze wykorzystanie kompetencji spółek wchodzących w skład Grupy w crossowych działaniach. Dzięki temu klienci mogą otrzymać kompleksową obsługę i realizację założeń w wielu kanałach komunikacji. Rozbudowanie działu New Business jest, więc naturalnym krokiem pozwalającym na rozwój biznesu Grupy Walk.

-Wzmocnienie działu jest wynikiem nowych założeń rozwoju dla wszystkich spółek z Grupy Walk, które zostały wypracowane wspólnie z Zarządem. Pozyskanie dwóch osób do mojego zespołu to dopiero początek długofalowych działań, jakie mamy w planach– mówi Szymon Olejniczakowski, New Business Director w Walk.

Natalia Wierzejska i Michał Chruściel

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...