Mediaplus wygrał budżet MINI

Informacja Prasowa - 06.06.2019
223

Mediaplus wygrał budżet MINI

Mediaplus, po wygranym przetargu, od czerwca odpowiada za stałe działania wspierające sprzedaż MINI Polska w digitalu. Dom mediowy, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, będzie współpracował z klientem w modelu house of communication, w którym Mediaplus i SalesTube odpowiadają za realizację strategii mediowej, a Change Serviceplan za koncepty komunikacyjne i kreację kampanii.

 

„Głównym czynnikiem determinującym strategię mediową, były precyzyjnie określone cele biznesowe klienta, skierowane na wzrost sprzedaży. Dlatego skupiliśmy się na działaniach mocno sprofilowanych na grupę docelową, spersonalizowanej komunikacji i efektywnym doborze mediów, który zagwarantuje odpowiednie dotarcie” – mówi Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus.

 

Grupa BMW, światowy lider wśród producentów samochodów premium, łączy najwyższe standardy z doskonałą jakością. Od 1994 r. w portfolio BMW znajduje się również kultowa marka MINI, ikona stylu w branży motoryzacyjnej, ciesząca się niegasnącą popularnością. 3Obecnie do rodziny MINI należy 5 modeli: MINI Hatch w wersjach 3- i 5-drzwiowych, MINI Clubman, MINI Cabrio, oraz MINI Countryman.

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...