Nowa platforma od FlixBusa – natropiepolski.pl

Informacja Prasowa - 04.06.2019
235

Nowa platforma od FlixBusa - natropiepolski.pl

FlixBus wraz z partnerami uruchamia dziś dedykowaną platformę Na tropie Polski, mającą na celu zachęcenie do odkrywania polskich miast i najciekawszych miejscówek. Wraz ze startem akcji, o godz. 11:00 rusza specjalna promocja 0,99 zł na bilety na wszystkie trasy krajowe.

Zdarza nam się zapominać, w jak pięknym kraju żyjemy i ile Polska skrywa prawdziwych perełek – miejsc, które warto odwiedzić. W ramach projektu stworzyliśmy interaktywną mapę, na której znajdą się nietuzinkowe miejsca w Polsce, których nie można znaleźć w przewodnikach – murale, neony, kina studyjne i wiele innych – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska– Już teraz zielonymi autobusami można dojechać do ponad 130 polskich miast i chcemy zachęcić jeszcze więcej osób do podróżowania po Polsce. W ostatnich miesiącach do tras obsługiwanych przez FlixBusa dołączyły takie miejscowości jak Ustrzyki Dolne, Wetlina, Olsztyn, Kudowa-Zdrój, Kłodzko, Szczawnica, Łeba czy Słubice.

Na dobry początek projektu startuje dziś promocja 0,99 zł, która potrwa 16 godzin symbolizując 16 polskich województw, do których dojeżdża FlixBus. Obejmuje ona bilety zakupione w aplikacji mobilnej na podróże w terminie od 25 czerwca do 24 lipca.

Przykładowe trasy objęte promocją:

  • Warszawa – Olsztyn
  • Łódź – Wetlina
  • Gorzów Wielkopolski – Słubice
  • Katowice – Szczawnica

Wytrop najlepsze miejscówki w Polsce

Na dedykowanej platformie www.natropiepolski.plużytkownicy będą mogli m.in. dodawać swoje najciekawsze polskie odkrycia. Po dodaniu wartej polecenia, niekomercyjnej miejscówki na interaktywną mapę można zdobyć zniżki od FlixBusa i partnerów akcji. Specjalna oferta zniżki 25% na podróż FlixBusem znalazła się w ramach kampanii również w aplikacji Goodie. Użytkownicy, poza przeglądaniem najfajniejszych miejsc w Polsce, mogą również głosować na konkretne miejscówki, komentować je i udostępniać znajomym. Kampania potrwa do końca września – wtedy też zostanie sporządzony ranking miejscówek, które zostały najwyżej ocenione przez użytkowników. Partnerami akcji są Goodie, Lecton, Publico24 oraz blog Gdzie w Polsce na weekend.

Comments

comments

235
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...