Berry Quest debiutuje na rynku marketingu gamingowego

Informacja Prasowa - 27.05.2019
176

Berry Quest debiutuje na rynku marketingu gamingowego

Nowa marka, dedykowana rynkowi gier i e-sportu, została stworzona przez agencję interaktywną Berry Project, specjalizującą się w kampaniach social mediowych, wideo, buzz marketingu i działaniach PR-owych.

Berry Project od ponad 10 lat prowadzi działania z obszaru marketingu gamingowego dla największych sieci handlowych w Polsce. Agencja posiada bogate doświadczenie, setki zrealizowanych projektów i niepohamowane pragnienie na jeszcze więcej. Dedykowany zespół kreatywny specjalizuje się w zarządzaniu projektami z zakresu gier i technologii, zapewniając kompleksową obsługę od pomysłu do realizacji.

Czym zajmuje się nowa marka agencji?

-Żyjemy w zintegrowanym świecie, w którym skuteczna komunikacja ze społecznością graczy jest kluczem do zbudowania długotrwałej więzi. Pomagamy zmienić zwykłych użytkowników w oddanych miłośników marki – mówi CEO agencji, Marcin Mystkowski.

Berry Quest oferuje kompleksową obsługę, która obejmuje m.in.: PR i media relations, social media, tworzenie strategii komunikacji, badania rynku, buzz marketing, czy zarządzanie kryzysowe. Ponadto klienci mogą liczyć na działania prosprzedażowe. Największym wyróżnikiem marki jest możliwość przeprowadzenia bezpłatnego audytu, którego wynikiem jest profesjonalne podsumowanie marki, analiza sentymentu i audyt komunikacji w mediach społecznościowych, analiza brand health index, lista rekomendowanych działań, pomysł na aktywację konsumencką. Wszystko to w zaledwie 72 godziny.

Przedstawicieli Berry Quest będzie można spotkać 27 i 28 maja w Krakowie na Digital Dragons 2019, największym wydarzeniu branży gier w Europie. Specjaliści udzielą kompleksowych informacji o nowej marce i przedstawią ofertę dla klientów.

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...