More Bananas na Lodowej Wyspie. Nowy klient w portfolio agencji

Informacja Prasowa - 21.05.2019
106

More Bananas na Lodowej Wyspie. Nowy klient w portfolio agencji

More Bananas w kwietniu 2019 rozpoczęło współpracę z kolejną marką z branży FMCG. Zapowiada się naprawdę smacznie, bo agencja odpowiada za komunikację nowej krakowskiej lodziarni – Lodowa Wyspa.

Na Lodowej Wyspie panuje rajski klimat, który pozwala poczuć lato w mieście. Zależało nam, żeby przenieść go również do social mediów i w ten sposób zachęcić krakowian do odwiedzenia nowej lodziarni – mówi Katarzyna Witkowska, social media specialist w More Bananas.

More Bananas odpowiada za wizerunek marki w sieci, planuje działania social media oraz z ramienia Lodowej Wyspy współpracuje z influencerami. Za koordynację projektu po stronie agencji odpowiada Karolina Kumor (social media manager) z kreatywnym zespołem: Monika Biernat (grafik) i Katarzyna Witkowska (social media specialist).

Lodowa Wyspa wyróżnia się nie tylko wyglądem standu, ale i rodzajem oferowanych produktów, co zdecydowanie działa na korzyść marki. Gdy większość lodziarni oferuje tradycyjne porcje w wafelkach, na Lodowej Wyspie można skomponować swój własny deser w bio miseczce z owocami i fancy słodyczami – content na Instagrama gotowy! To bardzo ważne dla influencerów, których zapraszamy do najnowszej kampanii – komentuje Karolina Kumor, social media manager w More Bananas.

Lodowa Wyspa to nowa krakowska lodziarnia w prawdziwie egzotycznym klimacie. Receptura lodów, jak mówią właściciele, jest oparta o naturalne składniki najwyższej jakości. Krakowianie sami mogą skomponować lodowy deser. Wystarczy, że wybiorą ulubiony smak lodów i dodatki: egzotyczne owoce lub słodycze. Lodziarnie na stałe zagościły już w Galerii Bronowice i M1. Wkrótce są planowane otwarcia kolejnych lodowych punktów.

Comments

comments

106
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...