Przystanek: Kuchnia, czyli kolejna akcja oparta na doświadczeniu marki zorganizowana przez Agencję Warszawa dla IKEA Lublin.

Informacja Prasowa - 16.04.2019
18

Przystanek: Kuchnia, czyli kolejna akcja oparta na doświadczeniu marki zorganizowana przez Agencję Warszawa dla IKEA Lublin.

Przystanek: Kuchnia, czyli kolejna akcja oparta na doświadczeniu marki zorganizowana przez Agencję Warszawa dla IKEA Lublin.

Właśnie ruszył Przystanek: Kuchnia. W ramach projektu mieszkańcy Lubelszczyzny mogą korzystać z kolejnej przestrzeni doświadczenia marki stworzonej wspólnie przez IKEA i Agencję Warszawa. Przystanek: Kuchnia to kilkunastotygodniowy tour po Lublinie i okolicznych miejscowościach, w czasie którego mieszkańcy będą mogli zaprojektować kuchnię z pomocą projektantów z IKEA oraz znaleźć inspirację do zmiany. Wystarczy, że odwiedzą niebieski kontener wyglądający jak mini sklep IKEA, w środku którego znajdą w pełni wyposażoną, funkcjonalną kuchnię. Dzięki temu mogą zobaczyć i przetestować rozwiązania kuchenne proponowane przez markę. Na tych, którzy wcześniej umówią się na spotkanie na stronie przystanekkuchnia.pl czekają projektanci – na miejscu, w czasie spotkania, całkowicie za darmo stworzą projekt wymarzonej kuchni.

Tym projektem IKEA wychodzi naprzeciw klientom, którzy nie zawsze mogą odwiedzić sklep lub poświęcić na wizytę odpowiednią ilość czasu, która pozwoli im na zaprojektowanie kuchni. W każdym miejscu Przystanek: Kuchnia będzie otwarty dla mieszkańców przez tydzień, od rana do wieczora. Dzięki temu nawet Ci, którzy do tej pory nie byli przekonani do rozwiązań IKEA – będą mogli, nie tracąc czasu na dojazdy – poznać je osobiście i przekonać się, czy są dla nich odpowiednie.

Za kreację, strategię i całościową realizację projektu oraz kampanii odpowiada Agencja Warszawa, za działania PR – agencja ROmedia, a zaplanowaniem oraz zakupem kampanii digitalowej zajął się dom mediowy Wavemaker.

To kolejny, niestandardowy projekt stworzony wspólnie przez Agencję Warszawa i markę IKEA. Jeszcze przed otwarciem sklepu w Lublinie IKEA dała się poznać mieszkańcom jako marka bliska, otwarta na ludzi, zachęcająca do interakcji. Udało się to dzięki projektowi IKEA Po Sąsiedzku, czyli szwedzkiej, domowej przestrzeni w sercu Lublina, która każdego dnia służyła mieszkańcom jako miejsce spotkań. Za strategię, kreację i realizację projektu odpowiadała właśnie Agencja Warszawa. Projekt otrzymał wiele branżowych nagród, między innymi Złote Effie w kategorii Brand Experience.

 

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...