Decathlon z nową kampanią reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”

Informacja Prasowa - 04.04.2019
267

Decathlon z nową kampanią reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”

Decathlon z nową kampanią reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”

Francuska sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportową Decathlon ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”.  „To co wiemy, zamieniamy w produkty, które sprawdzają się w sporcie. Waszym sporcie” – komunikuje marka.

Decathlon zwraca uwagę na to, że sport musi być dostępny dla wszystkich. Myśli o początkujących i regularnych użytkownikach oraz oferuje produkty, które zawsze są najwyższej możliwej jakości w danej kategorii cenowej. Tak, aby każdy mógł się sprawdzać w swoim sporcie”.

 

Kampania reklamowa jest elementem nowego pozycjonowania i komunikacji Decathlon. Za jej przygotowanie,  odpowiada agencja Przestrzeń, która kilka tygodni temu wygrała przetarg na całościową obsługę marki.

Agencja przygotowuje również nowy język wizualny i brandbook. Za produkcję spotów odpowiada firma Makata.

 

Źródło: https://www.decathlon.pl/sprawdza-sie-w-sporcie-bieganie.html?fbclid=IwAR12oVYtV-lo0C7vsJoTB3AZVqA89iLpdKhgcj4KszF8HSnhmP-oejKLpi8

 

https://www.youtube.com/watch?v=dIhfD_12sk4 – spot reklamowy Decathlon.

 

 

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...