Grupa Walk dla Vision Express w kampanii Wielkiego Badania Wzroku

Informacja Prasowa - 26.02.2019
64

Grupa Walk dla Vision Express w kampanii Wielkiego Badania Wzroku

Grupa Walk dla Vision Express w kampanii Wielkiego Badania Wzroku

W ubiegły poniedziałek ruszyła czwarta edycja Wielkiego Badania Wzroku, ogólnopolskiej kampanii organizowanej przez Vision Express. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie konieczności dbania o wzrok oraz stworzenia okazji do konsultacji u specjalisty. Za koncepcję komunikacji kampanii odpowiada Walk.

Jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby Wielkiego Badania Wzroku – co piąty Polak ocenia stan zdrowia swoich oczu jako zły. Niespełna połowa z nas deklaruje, że ma wadę wzroku lub chorobę oczu. Za główną przyczynę dolegliwości oczu podaje się niewystarczającą dbałość o wzrok. Odpowiedzią na ten powszechny problem jest akcja prowadzona przez Vision Express. Na stronie www.wielkiebadaniewzroku.pl można umówić się na badanie, które kosztuje tylko 9zł.

To czwarta edycja Wielkiego Badania Wzroku, która potrwa do końca marca b.r. Za stworzenie strategii komunikacji, w tym za przygotowanie spotów reklamowych, reklam w prasie, radiu i Internecie oraz projekt landing page odpowiada Walk Creative. Za komunikację PR oraz relacje z mediami Walk P. Natomiast za programowanie front-end oraz działania w obszarze social media odpowiada Walk Digital.

Comments

comments

64
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...