Michał Grzeszczyk przechodzi z Google Polska do MBridge
Z początkiem lutego do MBridge – Marketing Experts dołączył Michał Grzeszczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko Business Strategy Managera. Wcześniej pracował w iProspect oraz Google Polska.
W MBridge Grzeszczyk będzie odpowiadał za strategiczne wsparcie obecnych i nowych Klientów firmy oraz zarządzanie pracami działu PR odpowiedzialnego za kreowanie wizerunku agencji.
Ostatnio Michał Grzeszczyk pracował w Google Polska w dziale Marketingu B2B, gdzie odpowiedzialny był za skalowanie narzędzia Google Moja Firma na polskim rynku oraz uruchomienie i promocję programu trenerów Programmatic w Europie Centralnej i Wschodniej. Poprzednio jako Business Strategy Specialist w iProspect Polska odpowiadał za działania strategiczne w zakresie atrybucji, dobierania kanałów mediowych, estymacji wyników, optymalizacji ścieżki konwersji czy optymalizacji budżetów i narzędzi.
Jest absolwentem e-biznesu ze specjalnością Online Marketing na SGH w Warszawie.
„Cieszymy się, że Michał dołączył do naszego zespołu. Jestem pewien, że jego doświadczenie zdobyte w pracy w międzynarodowych korporacjach pozwoli na wzbogacenie naszej oferty produktów oraz usług, a także na stałe poszerzanie portfolio realizowanych projektów. Zależy nam także na doskonaleniu kompetencji zespołu i umiejętności Michała na pewno w tym pomogą” – mówi Dariusz Balcer, CEO MBridge – Marketing Experts.
MBridge – Marketing Experts to polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Głównymi specjalizacjami są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania m.in. dla takich klientów jak Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman, Tok FM.