Z nowego numery „Marketer+” dowiesz się  o czym musisz pamiętać podczas prowadzenia działań w Facebook Ads w 2019 r.

Jerzy Ciszewski - 01.02.2019
33

Z nowego numery "Marketer+" dowiesz się  o czym musisz pamiętać podczas prowadzenia działań w Facebook Ads w 2019 r.

Z nowego numery „Marketer+” dowiesz się  o czym musisz pamiętać podczas prowadzenia działań w Facebook Ads w 2019 r.

Po lekturze tego numeru nie powinieneś mieć problemu zarówno
z doborem umiejscowienia reklamy i targetowaniem, jak i z przygotowaniem kampanii zasięgowej przy małym budżecie, a także zanalizą i optymalizacją prowadzonych działań.

Wydanie zawiera również „Przewodnik po płatnych kampaniach na LinkedIn”.

Z tematu numeru dowiesz się m.in.: 

★ jakie są nowości w systemie reklamowym i najbliższe plany Facebooka i Instagrama,
★ czego unikać w działaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie,
★ jak przygotować kampanię zasięgową z małym budżetem,
★ czym jest model 5A i jak połączyć go z celami reklamowymi Facebooka, ★ jak wybrać cel reklamowy i jaki wpływ ma on na efekty kampanii,
★ jak nakreślić profil konsumenta na podstawie modelu STP i jak dopasować do niego jak najbardziej zindywidualizowany komunikat,
★ jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu reklam na Facebooka i Instagrama,
★ jak dobierać kreacje reklamowe w trudnych branżach,
★ jak budować zasięg w kampaniach lokalnych,
★ jak wykorzystywać potencjał Facebooka w sektorze B2B,
★ jakie formaty poprawiają efektywność i zmniejszają koszty kampanii na Facebooku,
★ jak tworzyć skuteczne posty reklamowe, czym jest prawo Hicka i jak je wykorzystać w projektowaniu kreacji,
★ czy ROAS to najlepszy miernik efektywności kampanii,
★ czy Facebook może zoptymalizować Twoje kampanie za Ciebie,
★ na jakie kwestie zwracać uwagę przy zlecaniu prowadzenia działań reklamowych na Facebooku i Instagramie agencji lub freelancerowi,

Z „Przewodnika po płatnych kampaniach na LinkedIn” dowiesz się m.in.:

★ jakie są nowe możliwości kont firmowych na LinkedInie,
★ jak działają mechanizmy reklamowe na LinkedInie,
★ jakie formaty reklamowe, cele i rodzaje reklam są dostępne na LinkedInie i z których najlepiej korzystać,
★ jak działa piksel remarketingowy LinkedIna,
★ jakie są koszty reklamy na LinkedInie w Polsce,
★ jak łączyć działania płatne na LinkedInie i Facebooku,
★ jak optymalnie skonfigurować kampanię,
★ jak uniknąć typowych błędów podczas planowania kampanii,
★ jak monitorować i optymalizować kampanie.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...