Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim I Rezim

Jerzy Ciszewski - 14.01.2019
2

Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim I Rezim

„IKONA POWRACA”: KAMPANIA COCA-COLA
Z PIOTREM FRONCZEWSKIM I REZIM
ORAZ SKLEPOWĄ PREMIERĄ SZKLANEJ BUTELKI

 Wnętrze baru, przygaszone oświetlenie.


Za kontuarem krząta się barman. Podchodzi klient ze zdecydowanym życzeniem: – Poproszę Coca-Colę. Barman, w rolę którego wcielił się sam Piotr Fronczewski, serwuje Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru. W końcu spragniony klient w osobie wpływowego youtubera ReZiego… lubi obie.
Tak zaczyna się spot promujący najnowszą kampanię Coca-Cola „Ikona powraca” z udziałem wyjątkowego duetu ambasadorskiego Fronczewski-ReZi. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.

„Ikona powraca” to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One brand”. Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór
Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej „One brand” zaproszono duet ambasadorski.

W reklamie „Ikona powraca” Piotr Fronczewski wciela się w postać charyzmatycznego barmana i symbolicznie przenosi widza w czasy, gdy w stacjach radiowych i telewizji towarzyszyły nam utwory Franka Kimono. Tego głosu nie da się bowiem z nikim pomylić! Co więcej, jest to też „mrugnięcie okiem” do młodszej grupy wiekowej, kojarzącej aktora z pewnym bardzo znanym teledyskiem, hitem polskiego internetu sprzed 10 lat. Z kolei spragniony Coca-Cola klient to rozpoznawalny wśród młodszego pokolenia youtuber ReZi, którego kanał subskrybuje ponad 3,5 mln użytkowników. Razem w punkt oddają różnorodność fanów świata Coca-Cola.

W kampanii „Ikona powraca” pojawia się jeszcze trzecia ikona: szklana butelka Coca-Cola, zwana od anglojęzycznej nazwy butelką konturową. Doskonale wszystkim znany kształt to ponadczasowy symbol marki i nośnik pozytywnych emocji. Od stycznia Coca-Cola w szklanej butelce zadebiutuje na sklepowych półkach, już nie tylko w kanale HoReCa. Ikona powraca!

W świecie marki Coca-Cola każdy znajdzie dla siebie miejsce. Towarzyszące nam wartości – radość, optymizm, szczęście – sprawiają, że Coca-Cola jest marką uwielbianą i akceptowaną przez wszystkie pokolenia pod każdą szerokością geograficzną. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dotyczących stylu życia, diety czy smaku, oferujemy im zarówno wariant Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero Cukru – komentuje Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Kampania „Ikona powraca” wystartowała 14 stycznia. Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce, otrzymując wsparcie w kanałach: TV, radio, kina, internet, w tym social media.

McCANN Worldgroup odpowiada za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści video do wdrożenia w obszarze digital.  Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

Zapraszamy do obejrzenia premierowego spotu

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...