180heartbeats + Jung v Matt dla Pernod Ricard Global Travel Retail

Jerzy Ciszewski - 10.01.2019
134

180heartbeats + Jung v Matt dla Pernod Ricard Global Travel Retail

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt pozyskała nowy projekt. Rozpoczęła współpracę z Pernod Ricard Global Travel Retail w Londynie, dla którego realizuje międzynarodową kampanię marki Absolut w kluczowych portach lotniczych na świecie.

Promuje w niej nową limitowaną butelkę Absolut Drop of Love, dostępną między innymi w sklepach bezcłowych. Komunikacja digital adresowana jest do podróżujących millenialsów, korzystających z kluczowych portów lotniczych, włączając Sydney, Auckland, Singapur.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości nowej butelki Absoluta. Atrament użyty na butelkach został przygotowany z przetworzonej farby z rasistowskich, homofobicznych i innych nienawistnych haseł namalowanych na ścianach wielu miast. W tym celu, team Absoluta udał się na protesty rasistowskie oraz przeciw LGBTQ, zebrał wszystkie niesione nienawistne hasła i zrobił z nich atrament. Potem użył go ponownie do zadrukowania limitowanej edycji butelki. Ponadto design butelki zawiera również słowo “miłość” w wielu językach, a szkło zostało pozyskane z recyklingu, w tym z butelek poprzedniej limitowanej edycji. W ramach globalnej kampanii, Absolut wykorzystuje ten atrament, aby przekazać bardziej pozytywne przesłanie, przede wszystkim: o miłości.

Agencja przygotowała landing page oraz formaty reklamowe na Facebook i Instagram oraz formaty rich media do sieci. Dodatkową atrakcją jest zabawa dla użytkowników smartfonów, w której uczestnicy mogą wygrać dwuosobowy wyjazd do Szwecji. Wystarczy wejść na stronę absolut.com/dropoflove i wysłać butelkę Absoluta w wirtualną podróż. Zwycięzca zostanie wylosowany spośród wszystkich uczestników. Zabawa potrwa do połowy stycznia.

Koncern Pernod Ricard, do którego należą także takie marki, jak m.in. Wyborowa, Ballantine’s, Kahlúa, Malibu, Chivas Regal, zaprosił 180heartbeats + Jung v Matt do współpracy po przejrzeniu dotychczasowego portfolio agencji.

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji to najważniejsze wartości kierujące agencją,

której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Google, Nike, Dakea, Husqvarna, NC+ Unilever. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records. 180heartbeats jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych w Polsce. W ciągu 11 lat zdobyła ponad 200 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, Epica, Golden Drum, ADC*E, EFFIE, KTR). W kwietniu 2012 roku agencja 180heartbeats połączyła siły z JUNG v MATT. Efektem współpracy jest poszerzenie doświadczeń zespołu oraz współpraca nad projektami międzynarodowymi. Agencja specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji, designu, social mediów, analityki, technologii, a także eventów, w których dba o twórcze wykorzystywanie interakcji pomiędzy światami online i offline.

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...