string(117) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/58adefdae612507e27bd3c2d-1200x500.jpg');"
string(91) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/58adefdae612507e27bd3c2d-1200x500.jpg"
Jolanta Stryjczak przechodzi z SAR do Xiaomi Technology
Jolanta Stryjczak objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w polskim oddziale Xiaomi. Będzie odpowiadać za relacje z mediami oraz planowanie i realizację strategii komunikacji marki w Polsce. Firma współpracuje w tym zakresie także z agencją First PR.
Poprzednio Stryjczak była PR Managerką Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie odpowiadała za m. in. za komunikację Effie, Imagination Day, Cannes Lions czy Festiwal See&Say. Prowadziła również projekty komunikacyjne dla Audioteki, wprowadzając audiobooki na rynek chiński.
Przed przejściem do SAR, przez ponad cztery lata była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i public relations w Huawei. W latach 2006-2011 pracowała w Nokia Poland, jako Marketing Communications & PR Manager. Wcześniej pracowała również w Kodak Polska. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...