„Our People Round The World”. Nagroda dla filmów o akcji charytatywnej eurobanku

Redakcja PR - 31.10.2018
266

Filmy promujące kampanię CSR eurobanku wyróżnione na festiwalu FilmAT

Dwa filmy promujące akcję CSR eurobanku „Our People Round The World” zostały docenione podczas 13. edycji festiwalu FilmAT.

Celem festiwalu jest prezentacja najnowszych trendów w dziedzinie filmów dokumentalnych oraz korporacyjnych. Jego stałą częścią jest konkurs dla produkcji polskich oraz zagranicznych.

W tym roku eurobank otrzymał Nagrodę Specjalną Dyrektora Festiwalu za serię dwóch filmów o akcji charytatywnej „Our People Round The World” – w jej ramach pracownicy uprawiają sporty związane z pokonywaniem dystansu, a bank płaci 1 zł za każdy pokonany kilometr na wskazane przez pracowników cele dobroczynne.

Na potrzeby tej akcji eurobank wyprodukował dwa filmy – występują w nich pracownicy banku, którzy przekazują sobie sztafetową pałeczkę (film z 2017 r.), albo przemierzają ciekawe miejsca na świecie (film z 2018 r.). Filmy powstały we współpracy z wrocławską firmą Citimind Adama Rudnickiego. Były dystrybuowane wśród pracowników, dziennikarzy, a także w mediach społecznościowych.

„Szczególnie obdarzam wielkim sentymentem ubiegłoroczny film, z symboliczną pałeczką przekazywaną z rąk do rąk. Ten film ma duszę i serce. Można wręcz postrzegać go bardzo szeroko, nie tylko w kontekście działalności eurobanku” – podkreśla Ewa Kotus, dyrektor FilmAT Festival.

Pełna lista laureatów została opublikowana na stronie: pol.filmat-festival.com

„Our People Round The World”

To jedna z najważniejszych akcji CSR eurobanku. Jej pierwsza edycja została zorganizowana w 2017 r. Wówczas wzięło w niej udział ponad 500 osób, które pokonały w sumie ponad 55 tys. km. W rezultacie eurobank przekazał 55,4 tys. zł na konto Fundacji Mam Marzenie, pomagającej chorym dzieciom. Pracownicy eurobanku wzięli udział w realizacji marzeń podopiecznych Fundacji.

Druga edycja akcji została zorganizowana w 2018 r. Tym razem ponad 600 pracowników eurobanku przekroczyło barierę 100 tys. km. W rezultacie eurobank przeznaczył na cele dobroczynne 100 tys. zł, a więc maksymalną kwotę, która została przewidziana w Regulaminie akcji. 51% tej sumy trafiło do Fundacji Mam Marzenie, a 49% na konto Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu (prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Taki podział środków to wynik wewnętrznego głosowania wśród pracowników eurobanku.

Filmy promujące kampanię „Our People Round The World” można obejrzeć poniżej:

Edycja 2017:

 

 

Edycja 2018:

 

 

Strona akcji: www.ourpeople.pl

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...