Kosmetyki w sieci – raport

Redakcja PR - 08.10.2018
110

Autorski raport SentiOne

SentiOne opracowało niezwykle rozbudowany raport na temat branży kosmetycznej w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii Face Care, czyli produktów do pielęgnacji twarzy. Analizie poddano publiczne wypowiedzi internautów, pochodzące z kilku regionów europejskich.

Raport skupia się na dyskusjach internetowych dla wzmianek w językach: angielskim, niemieckim, polskim, fińskim, czeskim i węgierskim w pierwszej części 2018 roku. Jeszcze kilka lat temu, komunikacja i powstałe produkty kosmetyczne dedykowane pielęgnacji twarzy, koncentrowały się głównie na dojrzałych konsumentach. Dziś marki sięgają po coraz młodszą grupę docelową, a oferta produktowa rozrasta się, idąc w parze z różnymi formami dotarcia do grup docelowych. Na rynku pojawiają się nowe specyfiki, a konsumenci poszukują często bardzo konkretnych składów, zastosowań i innowacyjnych artykułów. Co istotne i dostrzegalne na pierwszy rzut oka, gorące dyskusje na temat branży kosmetycznej toczą się w internecie. Co więcej, dzieje się to poza kanałami własnymi marek.

O czym rozmawiają użytkownicy sieci? Obserwacja forów, blogów oraz innych kanałów komunikacji online niesie ze sobą szereg korzyści. Monitoring internetu to najprostszy sposób, aby dowiedzieć się, co skłania internautów do zakupu, jakie są rynkowe trendy, czego poszukują i co krytykują użytkownicy sieci, które marki chwalą czy które kampanie wzbudziły najwięcej emocji.

SentiOne – Beauty Report

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...