Krzysztof Łapiński zakłada agencję public relations Timing

Redakcja PR - 19.09.2018
131

Były rzecznik prasowy prezydenta, który zrezygnował ze stanowiska, założył agencję public relations

Krzysztof Łapiński we wrześniu złożył rezygnację ze stanowiska sekretarza stanu w Kancelarii Prezydenta RP, na którym  odpowiadał za kontakt z mediami. W swojej nowo powołanej agencji będzie świadczył usługi z zakresu public affairs, doradztwa komunikacyjnego i badań rynku i opinii.

Timing, czyli wyczucie czasu, jest bardzo ważne i w biznesie, i w polityce. Wiele inicjatyw odniosło sukces, dlatego że wstrzeliło się w odpowiedni moment. Wiele upadło, bo inicjatorzy nie wyczuli dobrego momentu na rozpoczęcie działalności. Stąd taka nazwa dla agencji, podkreślająca jak ważne jest wyczucie czasu – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Łapiński.

 

Krzysztof Łapiński prowadzi na razie agencję samodzielnie i jest na etapie rozmów z klientami.

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...