Technologia RTB House uznana za najlepsze zastosowanie sztucznej inteligencji w sprzedaży i marketingu

Informacja Prasowa - 20.06.2018
139

Technologia RTB House uznana za najlepsze zastosowanie sztucznej inteligencji w sprzedaży i marketingu

RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.

RTB House nominowano do nagrody w aż dwóch kategoriach – „Best Application of AI for Sales and Marketing” oraz „Best Innovation in Deep Learning” – uznanie jury firma zdobyła za innowacyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji i wdrożenie deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii. Zastosowana technologia pozwala na precyzyjne określenie postaw i intencji zakupowych konsumentów, trafniejsze rekomendacje produktów oraz bardziej precyzyjne oszacowanie prawdopodobieństwa kliknięcia w reklamy przez użytkowników.

Technologia ta pozwala przewidzieć unikalne nawyki i pragnienia użytkownika, a także umożliwia tworzenie spersonalizowanych reklam dotyczących nie tylko produktów kupowanych najczęściej, ale również tych, o których nawet nie pomyśleliśmy, a które mimo to odpowiadają naszym profilom zakupowym i mogą okazać się dla nas interesujące. Według danych RTB House algorytmy deep learningu sprawiają, że działania reklamowe są do 50 proc. bardziej efektywne niż tradycyjne. Skutkuje to zwiększeniem efektywności działań retargetingowych i wyższym zwrotem z inwestycji dla klientów (ROI).

„Zdobyta nagroda The AIconics pokazuje, że nasza technologia jest najlepszym zastosowaniem AI wśród dostępnych rozwiązań dla sprzedaży i marketingu w e-commerce. Jest to ogromne osiągnięcie dla naszego zespołu i dowód, że dokonaliśmy słusznej inwestycji w sztuczną inteligencję. Od początku koncentrowaliśmy się na rozwoju i wykorzystaniu technologii AI, ponieważ to właśnie ona stanowi rdzeń naszego produktu, będąc jednocześnie najważniejszą i najbardziej obiecującą technologią na świecie.” – podkreśla Daniel Surmacz, COO w RTB House.

Oficjalnym partnerem naukowym wydarzenia jest Imperial College London, a głównym partnerem firma Microsoft. The Alconics Awards stanowią punkt kulminacyjny AI Summit London – jednego z najważniejszych na świecie wydarzeń AI dla biznesu.

Comments

comments

139
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...