Our People Round The World 2. Pracownicy eurobanku ponownie rywalizują w szczytnym celu

Informacja Prasowa - 21.05.2018
232

Our People Round The World 2. Pracownicy eurobanku ponownie rywalizują w szczytnym celu

80 104 km zamierzają pokonać pracownicy eurobanku w drugiej odsłonie akcji charytatywnej „Our People Round The World”. Pomogą w ten sposób 2 organizacjom: Fundacji Mam Marzenie oraz Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu.

W czwartek 17 maja Eurobank rozpoczął akcję „Our People Round The World 2”. Podobnie jak w ubiegłym roku pracownicy eurobanku będą zbierać kilometry, które zostaną później zamienione na pieniądze zgodnie z przeliczniczkiem 1 km=1 zł. Zgromadzone w ten sposób środki bank przekaże na wsparcie pomagającej chorym dzieciom Fundacji Mam Marzenie, a także Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu (prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Organizacje, które otrzymają wsparcie zostały wybrane przez pracowników w wewnętrznym głosowaniu.

Akcja potrwa 45 dni do 30 czerwca 2018 r. W tym roku pracownicy eurobanku postanowili podwoić ubiegłoroczny cel i okrążyć Ziemię dwukrotnie. Chcą pokonać minimum 80 104 km. Kilometry będzie można gromadzić, uprawiając dyscypliny sportowe związane z pokonywaniem dystansu, np. bieganie, jazda na rowerze, pływanie. Kilometry będą zbierane w rywalizacji obsługiwanej przez zewnętrzną aplikację. W tym roku trasa rywalizacji będzie symbolicznie przebiegać z Wrocławia przez najpiękniejsze zakątki Ziemi, m.in. Wielki Mur Chiński, Wyspę Wielkanocną, czy Tadż Mahal. Postępy akcji i pokonany dystans można na bieżąco śledzić na stronie akcji: www.ourpeople.pl.

To już druga odsłona akcji eurobanku. W 2017 r. jej pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wzięło w niej udział ponad 500 pracowników eurobanku, którzy pokonali w sumie 55.412 km. W efekcie eurobank przekazał równowartość w złotówkach na konto Fundacji Mam Marzenie. Pracownicy eurobanku wzięli jednocześnie udział w realizacji marzeń podopiecznych Fundacji.

– Akcja cieszy się ogromnym zaangażowaniem wśród pracowników. W pierwszej edycji zjednoczyli się, by osiągnąć wspólny, charytatywny cel. Zakładamy, że w tym roku mobilizacja będzie jeszcze większa – podkreśla Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.

Akcja „Our People Round The World” w ubiegłym roku została uznana za jedną z trzech najlepszych kampanii CSR w Polsce 2017 roku. Taką decyzję podjęło jury prestiżowego konkursu Złote Spinacze. eurobank został wyróżniony Brązowym Spinaczem.

Comments

comments

232
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...