Debiut Coca-Cola Zero w kulinarnym show „Top Chef”

Informacja Prasowa - 22.03.2018
6

Debiut Coca-Cola Zero w kulinarnym show "Top Chef"

W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego show „Top Chef” na antenie POLSAT lokowana będzie marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi integralną część kolejnej odsłony kampanii „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola”. W trakcie najbliższego wydania „Top Chef” (POLSAT, 21.03, 21:30) profesjonalni szefowie kuchni pod okiem jury zmierzą się z pozoru tylko łatwym zadaniem, tj. przygotowaniem obiadu rodzinnego, inspirowanego smakiem Coca-Cola Zero. Lokowanie ma na celu wzmocnić rozpoznawalność marki jako towarzysza codziennego życia i spoiwa domowych posiłków.

„Top Chef” to jeden z najważniejszych kulinarnych show na świecie, w którym widzowie oglądają popisy profesjonalnych szefów kuchni. Bieżąca wiosenna ramówka telewizji POLSAT emituje już 7. edycję popularnego show. Niezmiennie w roli prowadzącego jest Grzegorz Łapanowski, a w jury ponownie zasiadają: Ewa Wachowicz, Maciej Nowak, Wojciech Modest Amarro oraz debiutujący w tej roli restaurator Robert Sowa.

Kampania „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” od lat zaprasza rodziny i przyjaciół do regularnych wspólnych posiłków (nie tylko od święta!), zachęcając tym samym do celebrowania czasu i radości z bycia razem. W ramach tegorocznej odsłony marka przygotowała m.in. zwiększenie banku przepisów mobilnej i kulinarnej aplikacji SimplyTastly oraz test sprawdzający tzw. „Zakupowe oblicza”, dostępny za pośrednictwem kanału @cocacolapoland. Poza tym marka realizuje działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży. Lokowanie Coca-Cola Zero w show „Top Chef” zaplanowano dwukrotnie.

W ciągu ostatnich miesięcy nawiązaliśmy strategiczną współpracę ze stacją POLSAT. Nasza kampania promująca ideę i istotę posiłków w gronie najbliższych ma tożsamą do widzów „Top Chef” grupę celową. Dlatego lokowanie Coca-Cola Zero pozycjonujemy jako kolejny element rozbudowanych aktywności, zaplanowanych w długoterminowej perspektywie – przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Serives.

Zapraszam do obejrzenia najnowszego odcinka show kulinarnego, w którym profesjonalni kucharze walczą o miano tytułowego „Top Chef”. Jutro odwiedzi nas piękna i utalentowana aktorka, a wraz z nią w studio pojawią się specjalni goście. Wspólnie będziemy oceniać kulinarne popisy i przepisy inspirowane Coca-Cola Zero i smakiem kuchni rodzinnej – zdradza Ewa Wachowicz, członkini jury „Top Chef”, autorka książek kulinarnych oraz producentka telewizyjna.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Agencja Fortis dokonała adaptacji lokalnych materiałów graficznych oraz BTL, natomiast McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych.

Comments

comments

6
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...