Grupa On Board Think Kong wzmacnia zespół SEO i Content Marketingu

Informacja Prasowa - 31.01.2018
107

Grupa On Board Think Kong wzmacnia zespół SEO i Content Marketingu

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Robert Głowacki. Na stanowisku Menagera ds. SEO będzie odpowiedzialny za opracowywanie kompleksowych strategii działań SEO dla klientów agencji zarówno w zakresie optymalizacji technicznej, jak i działań content marketingowych.

Robert od 9 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań SEO. Przez ostatnie sześć lat pracował przy projektach SEO w agencjach Optimizers i They.pl a ostatnie 3 lata spędził w agencji S3 (K2 Media) gdzie jako lider zespołu SEM i Analityki odpowiadał za planowanie i wdrażanie strategii dla klientów firmy.

Realizował kampanie widoczności w wyszukiwarkach dla takich marek GazetaPraca.pl, Gowork, Ticketmaster, Danfoss czy Lovi.

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...