Znamy już datę XVIII Charytatywnego Balu Dziennikarzy

Informacja Prasowa - 20.12.2017
99

Znamy już datę XVIII Charytatywnego Balu Dziennikarzy

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy kolejny raz zorganizuje największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we wspólnym, szczytnym celu. Już 3 lutego 2018r., w Ufficio Primo odbędzie się XVIII Charytatywny Bal Dziennikarzy.

W przyszłym roku beneficjentami Balu będzie aż pięć organizacji dobroczynnych: Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, Fundacja „Polsat”, Fundacja Radia Zet, Fundacja „Przyjaciółka” prowadzona przez Wydawnictwo Edipresse. Piątym beneficjentem Charytatywnego Balu Dziennikarzy będzie projekt „Żółty Talerz”, który zapewnia posiłki dzieciom z ubogich rodzin.

„Ponieważ z roku na rok udaje nam się pobić rekord zgromadzonych pieniędzy postanowiliśmy, że tym razem zebrane środki przekażemy aż pięciu organizacjom, które od wielu lat nie tylko pomagają potrzebującym. Większość z nich jest stworzona i z sukcesem prowadzona przez ludzi mediów” – mówi Mateusz Hładki, Prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz telewizji TVN

Uroczystość, która odbędzie się 3 lutego 2018r. w Ufficio Primo poprowadzą m.in. Agata Młynarska – Dyrektor Programowa TLC Polska, Krzysztof Ibisz – prezenter telewizji Polsat i Marcin Cejrowski – redaktor naczelny Plejada.pl. Aukcję poprowadzi charyzmatyczny Juliusz Windorbski, prezes domu aukcyjnego Desa Unicum.

Już 8 stycznia 2018r. ruszy stacjonarna i internetowa sprzedaż cegiełek w trzech różnych cenach. 800 zł kosztować będzie jedno miejsce siedzące, 400 zł jedno miejsce stojące dla gości, którzy nie są dziennikarzami, 200 zł miejsce stojące dla dziennikarza oraz 200 zł miejsce stojące dla osoby towarzyszącej dziennikarzowi.

Sprzedaż cegiełek będzie się odbywać w siedzibie agencji Rubicon Media na Saskiej Kępie przy ulicy Złoczowskiej 25 oraz za pośrednictwem strony internetowej www.baldziennikarzy.org

Sprzedaż internetowa potrwa do 26 stycznia, a stacjonarna do 2 lutego przyszłego roku.

Agencją produkującą Bal jest Rubicon Media, za oprawę audiowizualną, materiały video i transmisję odpowiada PsychoMedia, a działania media relations Balu i Fundacji prowadzi agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants.

 

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...