Nest Bank na XV Targach Franczyza 2017

Informacja Prasowa - 23.10.2017
248

Nest Bank na XV Targach Franczyza 2017

Na przestrzeni ostatniej dekady liczba jednostek franczyzowych wzrosła aż trzykrotnie – pokazują wyniki raportu przygotowanego przez firmę doradczą PROFIT system oraz portal Franchising.pl. Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na działania pod szyldem znanej marki, oferującej sprawdzony koncept. Najszybciej rozwijającą się marką na rynku franczyzy bankowej jest Nest Bank. Z ofertą współpracy będzie można zapoznać się podczas nadchodzących XV Targów Franczyza 2017.

W 2016 r. na rynku franczyzowym działało 1 171 sieci oraz 71 374 sklepy i punkty usługowe. Według prognoz pod koniec 2017 r. będzie aktywnych już 1220 konceptów oraz 74 000 sklepów i punktów o tym charakterze. Trend ten pokazuje, że przedsiębiorcy darzą rynek franczyzowy coraz większym zaufaniem.

Istotą współpracy franczyzowej jest prowadzenie własnego biznesu z wykorzystaniem wiedzy partnera prowadzącego już sprawdzone i rentowne przedsięwzięcie. Atrakcyjne warunki współpracy, szybki i zautomatyzowany proces otwarcia placówki oraz mocne wsparcie w zakresie marketingu i szkoleń przekonują do nawiązania współpracy. Takie warunki znaleźć można w Nest Banku, uznawanym za najszybciej rozwijającą się markę na tym rynku.

– Pierwsze placówki franczyzowe Nest Banku wystartowały w lipcu 2016 r., obecnie jest ich już ponad 140 – mówi Jacek Biskup, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej. – Przez ten czas staliśmy się najszybciej rosnącą siecią z branży finansowej i najbardziej pożądaną franczyzą bankową. Niedawno zostaliśmy również partnerem Polskiej Organizacji Franczyzodawców – dodaje.

Od 26 do 28 października w Pałacu Kultury i Nauki Nest Bank zaprezentuje szczegóły swojej oferty. Potencjalni partnerzy, zainteresowani otwarciem własnej placówki, będą mogli zapoznać się z korzystnym i przejrzystym systemem prowizji i warunkami założenia placówki. Stoisko wystawiennicze Nest Banku podczas zbliżających się targów zostanie urządzone na kształt prawdziwej placówki partnerskiej, dzięki czemu odwiedzający będą mogli przyjrzeć się standardom wizerunkowym banku i wymaganiom lokalowym. Targi będą również okazją do zapoznania się z atrakcyjną ofertą Nest Banku. Unikalne produkty stworzone dla rodzin i mikrofirm, jak na przykład zupełnie bezpłatne konto osobiste, wyróżniają bank na tle konkurencji.

– Odwiedzający będą mogli usiąść na wygodnych fotelach, spróbować pysznego kakao, które podawane jest we wszystkich placówkach banku oraz porozmawiać o możliwościach jakie stwarza współpraca franczyzowa z nami – mówi Jacek Biskup – Wszystko to w przyjemniej, przyjacielskiej atmosferze – dokładnie takiej jakiej można doświadczyć w każdej z placówek. Zapraszamy na stoisko 5.08. – mówi Jacek Biskup.

W tym roku odbędą się 26-28 października, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Przez trzy dni odwiedzający będą mieli możliwość porozmawiania z potencjalnymi partnerami i wybrania najlepszej dla siebie oferty. Dowiedzą się m.in. jakie są kwoty inwestycji w poszczególne koncepty oraz jak wygląda wsparcie ze strony poszczególnych franczyzodawców.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...