Garden of Words Group dla Coca-Cola HBC Polska

Redakcja PR - 04.09.2017
256

Garden of Words Group dla Coca-Cola HBC Polska

Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona klientów Garden of Words Group. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR rozpoczynającego się właśnie programu CSR #YouthEmpowered: Możesz więcej niż myślisz.

Program kierowany jest do osób pomiędzy 18 a 30 rokiem życia, które z różnych powodów pozostają jednocześnie poza rynkiem pracy i systemem edukacji oraz nie uczestniczą

w szkoleniach zawodowych. Inauguracji #YouthEmpowered: Możesz więcej niż myślisz towarzyszyła debata, podczas której zaprezentowano wyniki badania Kantar Millward Brown na temat grupy, do której adresowany jest program.

Program #YouthEmpowered: Możesz więcej niż myślisz, którego organizatorem jest Coca-Cola HBC Polska, realizowany jest przez koalicję partnerów, w skład której wchodzą organizacje pozarządowe: Fundacja Sempre a Frente, Stowarzyszenie Morena, Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Pomocy Q Zmianom, Stowarzyszenie Semper Avanti oraz Polski Czerwony Krzyż. Patronat nad programem objęła Krajowa Izba Gospodarcza.

Współpraca między Coca-Cola HBC Polska i Garden of Words Group to rezultat przetargu wygranego przez agencję.

Comments

comments

256
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...