Filmteractive Festival 2017 o digital merketingu przyszłości
Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Właśnie ruszyła przedsprzedaż biletów.
Chcemy pokazać, jak zmienił się cały ekosystem reklamowy na skutek przemian społecznych i cyfryzacji. Filmteractive to okazja, by poddać dyskusji przyszłość budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także zastanowić się, jak ewoluują aktualne trendy, dotyczące tworzenia treści, o które dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej. Definicja kategorii, w której operuje brand jest z reguły znacznie szersza, aniżeli jego kompetencje produktowo-usługowe. Dlatego warto dowiedzieć się, jak zbierać informacje, projektować strategię, dobierać narzędzia oraz z nich korzystać w budowaniu marki przyszłości.
Festiwalowi, jak co roku towarzyszy Filmteractive Market. Właśnie trwają obrady jury, które wyłoni wśród zgłoszonych projektów, te najbardziej przełomowe i innowacyjne, kreatywnie wykorzystujące technologię w obszarach A/V, gier, VR, AR z potencjałem digital merketingowym. Najlepsi będą mieli okazje zaprezentować się zarówno w Warszawie, jak i w Łodzi i powalczyć o nagrodę główna festiwalu – 8 000 pln oraz wejściówki na MIPTV we Francji.