Apple na Dzień Matki

Redakcja PR - 04.05.2016
31

Jak zrobili to inni?

Apple wypuścił nową reklamę na Dzień Matki. Wyprzedzanie rzeczywistości to chyba już ich specjalność… 

Krótki filmik pokazuje różne etapy życia dzieci i matki, które zawsze są przy swoich pociechach. Nie jest to wyreżyserowany spot, ale krótkie wycinki z życia ludzi, które zostały zarejestrowane za pomocą telefonu. W ten sposób Apple daje pewną inspirację do stworzenia własnego multimedialnego prezentu dla mamy.

Apple oczywiście nie jest jedyną firmą, która wypuszcza swoje reklamy w tym wyjątkowym dniu. Jak było w poprzednich latach?

Ciekawą kreacją pochwalić się może między innymi Pandora, która uzyskała miliony wyświetleń dzięki pokazaniu niezwykłej więzi matki z dziećmi. Maluchy mają przewiązane opaską oczy i poprzez inne zmysły rozpoznają swoje mamy. Robią to bezbłędnie, dlatego ten klip jest tak piękny. Towarzyszy mu hasło ,,All women are unique”. Zgadzamy się!

Zwróciliśmy uwagę również na reklamę organizacji Family Share, która pokazuje, jak bardzo rola matki jest istotna dla rozwoju dziecka. Teoretycznie wszyscy to wiemy, ale dopiero wypunktowanie zadań matki tak naprawdę uświadamia nam, jaki trud w wychowanie małego człowieczka wkładają kobiety każdego dnia. Klipowi towarzyszy przepiękna muzyka i wzruszające zdjęcia.

Ale nie tylko zagraniczne reklamy zasługują na wyróżnienie. Któż mógłby lepiej opowiadać o tym wyjątkowym dniu jak nie założyciele rodzinnej firmy? Wedel ze swoją propozycją również podbił nasze serca. Uświadamia nam, że mamy są wielozadaniowymi istotami, ale i tak największą radość sprawia dzieciom, gdy jest po prostu matką. Czy to nie jest piękne przesłanie?

Jeśli zainteresował Was ten temat, koniecznie zajrzyjcie do artykułu o kampanii Procter&Gamble.

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...