„Dziękuję Ci Mamo” – Procter&Gamble

Jerzy Ciszewski - 01.05.2016
248

Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Dziękuję Ci Mamo” Procter&Gamble!

Akcja „Dziękuję ci Mamo” jest spotkaniem kogoś kto jest geniuszem marketingu (mam na myśli tą osobę/agencję, która wymyśliła ten koncept) z siłą globalnej korporacji jaką jest Procter&Gamble.

Z jednej strony mamy więc pełny zakres emocji jakie występują pomiędzy mamą, a jej dzieckiem; zakres jaki możemy sobie wyobrazić i taki, którego z jakiegoś powodu – wielu nie doświadczyło. Czułość rodzica/mamy wobec dziecka,  została podparta filarem emocji jakie generuje świat rywalizacji sportowej i samych igrzysk olimpijskich.

To wszystko zostało zostało rozpisane na detale, znakomicie opakowane przez różne agencje reklamowe i public relations; następnie w odpowiednim momencie wysłane w świat (konferencje, spotkania, materiały, video, foto)

    *     *     *     *     *

W tegoroczną, polską edycję projektu, powtórnie zaangażowała się kolarka Maja Włoszczowska i pierwszy raz  pływak Radosław Kawęcki, którzy przygotowują się do walki o medale w trakcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 – a także ich mamy. Cała czwórka została ambasadorami kampanii – „Dziękuję ci Mamo”

W czasie igrzysk olimpijskich w Londynie w 2012 takim podobnym wsparciem została objęta Monika Pyrek, Małgorzata Piekarska i wtedy – pierwszy raz Maja Włoszczowska.

Przed tamtymi igrzyskami Marek Kapuściński, dyrektor generalny w Polsce i krajach bałtyckich mówił w wywiadach, że  – na świecie mamy około 4 miliony konsumentów; głównie są to matki. To one z reguły prowadzą dom i zaopatrują go w różne produkty. Więc i my żyjemy w rytmie, jaki one nam wyznaczają. Po podpisaniu umowy z MKOl zastanawialiśmy się, jak sprawić, aby dwie idee – MKOl i Procter&Gamble – się spotkały. Jako że sponsorujemy również sportowców, to uznaliśmy, że najlepszym sposobem będzie uhonorowanie i wynagrodzenie ich matek za trud włożony w wychowanie – wyjaśnia.  W 2012 roku oprócz mam Moniki Pyrek i Mai Włoszczowskiej zaszczytu udziału w igrzyskach dostąpiła również Małgorzata Piekarska.

Oto jego pełna globalna wersja: 

Zaś tu znajduje się wersja skrócona z polskimi napisami: 

W polską edycję projektu, powtórnie zaangażowała się kolarka Maja Włoszczowska i pierwszy raz  pływak Radosław Kawęcki, którzy przygotowują się do walki o medale w trakcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 – a także ich mamy. Cała czwórka została ambasadorami kampanii.

Radosąaw_Kaw©cki_z_Mam•_3

„Dziękuję Ci Mamo” – Procter&Gamble

Maja_Wąoszczowska_z_Mam•_4

„Dziękuję Ci Mamo” – Procter&Gamble

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...