Lidl przeprasza za … jeża

Redakcja PR - 29.06.2017
21

Lidl przeprasza za … jeża

 O tym jak ryzykowne jest tworzenie wpisów o skojarzeniach religijnych przekonała się niemiecka marka Lidl.

Wczorajszy post na Twitterze przedstawiający zdjęcie paczki cukru, opatrzone hasłem „Słodki jeżu” spotkało się z falą krytyki ze strony urażonych internautów. Finał zamieszania był taki, że wpis został skasowany „by nie budzić wątpliwości co do intencji”.

„Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język, często wykorzystujący wspomnianą grę słów czy, jak w tym przypadku, młodzieżowe powiedzenia, dzięki czemu możemy z Wami prowadzić swobodny, bezpośredni dialog. Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić” – tłumaczą się administratorzy.

Niesmak pozostał, pytanie na ile pozwoli sobie jeszcze Lidl w narastającej walce o lepszą ofertę. Tym razem był to strzał nietrafiony, a dal wielu jak widać zwyczajnie niesmaczny.

Comments

comments

21
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...