Devonshire zmienia się w devire

Informacja Prasowa - 02.06.2017
279

Devonshire zmienia się w devire

Od 2 czerwca Spółka Devonshire będzie funkcjonować pod nazwą devire. Firma, która zajmuje się rekrutacją, IT Contractingiem i pracą tymczasową, po 16 latach budowania silnej marki na europejskim rynku, zmienia logotyp, kolorystykę i typografię. Skrócona nazwa ma symbolizować nową filozofię spółki: uproszczenie procedur, automatyzację procesów oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii, online marketingu i innych innowacyjnych rozwiązań w procesie rekrutacji. Wszystko po to, by w możliwie jak najkrótszym czasie połączyć pracodawcę i kandydata.

Powodem rebrandingu jest nie tylko połączenie się spółek DEVONSHIRE i CERN Sp. oraz nawiązanie współpracy z agencją VLOG, specjalizującą się w outsourcingu IT, ale również nowe i ambitne plany firmy. Michał Młynarczyk, Prezes devire, który zarządza organizacją od 2016 roku w niecały rok znacznie zwiększył zatrudnienie i chce rozwijać firmę w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. W tej chwili firma zatrudnia 100 pracowników w 6 biurach w Polsce i Europie, a także oddelegowuje ponad 450 pracowników zewnętrznych na projekty u klientów. Jak zapowiada Prezes devire to dopiero początek zmian.

– Zmiana wizerunku to nie wszystko. Naszym celem jest stworzenie marki premium, która będzie wyznacznikiem jakości i profesjonalnych usług. Planujemy skupić się na czterech ważnych dla nas obszarach takich jak: ludzie, marka, technologia i procesy. Rozwój tych filarów pozwoli nam na stworzenie organizacji, która inspiruje innych i oferuje nowoczesne, efektywne i szybkie rozwiązania – podkreśla Michał Młynarczyk, Prezes devire.

 

– devire to skrócona forma naszej dotychczasowej nazwy. Chcemy budować na starych i solidnych fundamentach, a jednocześnie zależy nam na świeżym podejściu i otwarciu się na zmiany. Samo „devire” znaczy świetny, niesamowity. Logotyp składa się z małych liter, co nie jest przypadkowe. Ma podkreślać ideę partnerstwa, współpracy i opieki merytorycznej, którą gwarantujemy naszym
klientom – podkreśla Weronika Wotawa, Marketing Manager devire odpowiedzialna za rebranding.

Nowa nazwa firmy ma również symbolizować zmiany wewnątrz organizacji: proste procedury, skrócone procesy, szybką i przejrzystą komunikację z klientami. – Trzy kolory, które dominują w nowym logotypie to szary, biały i turkusowy. Ten ostatni ma nawiązywać do idei turkusowej organizacji, która jest nam bliska i zgodnie z którą chcemy funkcjonować. W turkusowej organizacji każdy pracownik ma realny wpływ na rozwój firmy. Nie ma ścisłej hierarchizacji stanowisk, a relacja z szefem opiera się na współpracy i merytorycznym wsparciu – dodaje Weronika Wotawa.

Przyjęte motto FINDING PEOPLE WHO CLICK ma odzwierciedlać przekonania devire oraz akcentować model współpracy, który zakłada pracę z niewielką, limitowaną liczbą firm w danym sektorze, a co za tym idzie – dogłębne poznanie każdego Klienta i funkcjonowanie jako jego promotor na rynku pracy.

Comments

comments

279
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...