Big Picture dla VeggieWorld i V-Label

Informacja Prasowa - 18.05.2017
75

Big Picture dla VeggieWorld i V-LABEL

Agencja Big Picture zajmie się komunikacją polskiej edycji VeggieWorld, największej i najstarszej imprezy w Europie propagującej wegański styl życia, oraz V-Label, europejskiego oznaczenia dla wegetarian i wegan.

Big Picture będzie odpowiadała za działania w obszarze PR. Zaplanowane aktywności obejmą media relacje i będą wspierać wprowadzenie projektów na rynek w Polsce oraz budowanie ich świadomości w trakcie całego roku.

VeggieWorld to największa i najstarsza impreza w Europie propagująca wegański styl życia. Targi VeggieWorld odbywają się w 13 najważniejszych miastach Europy, m.in. w Paryżu, Barcelonie, Brukseli, Zurychu, Londynie, Monachium i Berlinie. Program VeggieWorld jest wyjątkowo bogaty, składa się na niego kilka wydarzeń: targi, wykłady, warsztaty oraz pokazy kulinarne. Od swojej premiery VeggieWorld są tłumnie oblegane przez fanów ekologicznego i wegańskiego stylu życia. Teraz mają szansę stać się najmodniejszym wydarzeniem również w Polsce! W listopadzie 2017 VeggieWorld będą organizowane w Warszawie.

V-Label to międzynarodowy symbol certyfikujący produkty i usługi przeznaczone dla wegetarian i wegan. Po raz pierwszy został zastosowany w 1996 roku w Szwajcarii.
Swoim zasięgiem obejmuje ponad 10 000 produktów w 39 krajach. Od września 2016 o znaczek V-Label mogą ubiegać się również polscy przedsiębiorcy. Certyfikacji podlegają produkty spożywcze, kosmetyki, usługi oraz placówki gastronomiczne. Oznaczenie to gwarantuje, że dany produkt został sprawdzony pod kątem obecności substancji pochodzenia zwierzęcego na wszystkich etapach produkcji. Dodatkowym istotnym kryterium jest fakt, że certyfikowane tym znakiem produkty muszą być wolne od GMO.

 Big Picture to agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym. Opiera się na dwóch grupach usług: obsłudze w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz działaniach public affairs i CSR. Do Klientów firmy należą m.in. Roche Polska, Getin Noble Bank, Mondelez Polska (marki Milka, Prince Polo, belVita, Lubisie), L’Oréal Paris Polska.

 

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...