Warszawa szuka agencji, która opracuje strategię rozwoju marki m.st. do 2030 roku

Piotr Rogacki - 11.04.2017
44

Twoja firma może zarządzać wizerunkiem stolicy

Władze Warszawy ogłosiły przetarg na zrealizowanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentu kierunkowego dotyczącego marki miasta, w kontekście Aktualizacji Strategii Rozwoju m.st. Warszawy do 2030 r. oraz wypracowanie metodyki pozwalającej na dokonywanie regularnego badania i oceniania marki Warszawa.

Wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia ma być stworzenie zasad profesjonalnego zarządzania wizerunkiem m.st. Warszawy, określenie długookresowych wytycznych strategicznych dla marki Warszawa i planu wdrożenia tych wytycznych oraz opracowanie zasad komunikacji marki Warszawa wraz z planem komunikacji marketingowej.

Firma, która wygra przetarg będzie współpracować z miastem do 27 listopada br. Zgłoszenia można przesyłać do 24 kwietnia.

źródło: UM Warszawa

Comments

comments

44
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...