Havas Sports & Entertainment i Saatchi & Saatchi IS niestandardowo dla marki Jacobs w programie „Idol”
Informacja Prasowa - 16.02.2017
string(104) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/Jacobs_idol-1200x500.jpg');"
string(78) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/Jacobs_idol-1200x500.jpg"
Havas Sports & Entertainment i Saatchi & Saatchi IS niestandardowo dla marki Jacobs w programie „Idol”
Po 12 latach przerwy program „Idol” wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs.
Współpraca producenta kawy wpisuje się w nową strategię komunikacji marki opartej na pobudzaniu do realizacji marzeń. Mowa o kampanii „Obudź marzenia”.
Agencja Havas Sports & Entertainment wspiera markę w działaniach związanych z lokowaniem produktu, a także ogółem działań sponsoringowych przy programie „Idol”.
Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.
Program „Idol” to jeden z pierwszych programów typu talent show w Polsce. Karierę w programie zaczynali tacy muzycy jak Monika Brodka, czy Ania Dąbrowska.
15 lutego o godzinie 20:00 wyemitowany został pierwszy odcinek nowej serii. Finał programu odbędzie się w maju.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...