Ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”

Informacja Prasowa - 09.01.2017
263

Ruszyła nowa kampania Pepsi, która potrwa do marca

Zima rozpoczęła się na całego, a wraz z nią 30 grudnia 2016r. ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”, która potrwa do 6 marca br. Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi. Wszystko to przy ulubionym napoju – Pepsi. Za realizację kampanii odpowiada Deloitte Digital, agencja BBDO, studio Graffiti oraz OMD.

Zima

Koncept kampanii odwołuje się do niepowtarzalnych momentów. Łyk orzeźwiającego smaku Pepsi pomaga w przełamaniu zimowej rutyny, wyrażeniu siebie oraz w korzystaniu z chwil spędzonych w gronie przyjaciół.

Charakter i cel akcji obrazuje spot reklamowy: grupa znajomych świetnie się bawi podczas wypadu w góry – jeżdżą na nartach i snowboardzie, organizują szaloną imprezę. Krótko mówiąc: korzystają z życia i cieszą się chwilą. Chcieliśmy zachęcić wszystkich do celebrowania wyjątkowych momentów, pamiętając o tym, że z Pepsi smakują najlepiej – mówi Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi. – Nie zapominamy również o zaangażowaniu internautów, którzy dzięki możliwościom, jakie dają portale społecznościowe, w tym m.in. Facebook, będą mogli brać udział w zabawie – dodaje Małgorzata Sałapatek.

Kampania obejmuje przede wszystkim działania w telewizji i Internecie. W ramach akcji powstał 30 sekundowy spot reklamowy, który jest dystrybuowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i tematycznych. Prowadzone są działania w social mediach, a także aktywacja online oparta na 90 sekundowym spocie wyprodukowanym specjalnie na potrzeby publikacji internetowych. Kampania obejmuje także działania w sieci sprzedaży detalicznej, które dedykowane są 3 markom napojowym PepsiCo: Pepsi, Mirinda i 7up.

Agencja Deloitte Digital odpowiadała za działania w Internecie, a także stworzenie key visuals. Kreacją reklam zajęło się studio Graffiti, zaś adaptacją BBDO Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.

Zobacz też:

Deloitte Digital przygotowała pierwszą zimową edycję Wyzwania Smaku Pepsi

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...