Deloitte Digital przygotowała pierwszą zimową edycję Wyzwania Smaku Pepsi

Informacja Prasowa - 10.11.2016
71

Deloitte Digital dla Pepsi

Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii Wyzwanie Smaku dla PepsiCo w digitalu. 8 listopada wystartowała pierwsza zimowa edycja akcji, która potrwa do końca roku. Wybrane grupy konsumentów, zdefiniowane według kontekstowo-świątecznych kryteriów, wzięły udział w „ślepych testach” smaku Pepsi oraz drugiego napoju typu cola i wybrały, który smakuje im bardziej. Wśród uczestników Wyzwania Smaku znaleźli się m.in. świąteczni kierowcy, miłośnicy świątecznych potraw czy elfy. Kampanię wesprą wybrani influencerzy.

Wyzwanie Smaku odbywa się w Polsce od 2013 roku. Właśnie rozpoczyna się pierwsza zimowo-świąteczna edycja akcji, w której wzięło udział osiem grup konsumentów, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Dla każdej z nich, prowadzone są odrębne działania digital. Do akcji przyłączyli się również internetowi influencerzy. W ramach kampanii, powstał spot telewizyjny, za który odpowiada agencja BBDO. Zimowe Wyzwanie Smaku potrwa do końca 2016 roku.

Zimowa edycja Wyzwania Smaku ma być szczególna, podobnie jak Święta, które są wyjątkowym czasem w trakcie całego roku. Stąd zainteresowanie aktywnościami i atrakcjami charakterystycznymi dla tego zimowego okresu i zaproszenie do Wyzwania Smaku Pepsi miłośników świątecznych potraw, świątecznych kierowców czy elfów – mówi Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi.

Zimowa odsłona kampanii jest kontynuacją letniej edycji Wyzwania Smaku, w której udział wzięli modelka i vlogerka Zuzanna Kołodziejczyk oraz vloger Poszukiwacz, czyli Adam Knowshow, którzy wcielili się w role wideo-reporterów.

Wyzwanie Smaku Pepsi

Comments

comments

71
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...